Followers

02 Disember 2011

Genap 1 disember 2011

1 DISEMBER 201 .. tarikh istimewa yang selama ni aku tunggu-tunggu untuk MERDEKA dan tamat bergelar seorang pelajar sekolah !... alhamdulillah syukur kehadrat ilahi kerana dengan limpah kurnianya aku dah tamat persekolahan dan bergelar seorang dewasa kini.. Marcapada ini,dalam dunia yang semakin canggih dan moden.. aku dengan rasminya bergelar seorang dewasa.. !

IMBAS KEMBALI ~~~
14 NOVEMBER 2011 aku bermula peperangan sengit antara semua pelajar SPM tahun 2011.. kami berhadapan dengan ujian yang sangat besar... mungkin dianggap hidup dan mati la kalau fail.. tapi dengan pertolongan dari allah,alhamdulillah aku dapat jawab dengan tenang. . masa berjalan tanpa ada henti ..
aku terus mengadap helain kertas putih demi satu,aku conteng pada kertas itu dengan tulisan yang agak banyak.. yang pasti percontengna aku itu dapat membantu keputusan yang aku impikan selama ini..  aku tidak kira,aku ikot dengan nafsu tulis + conteng banyak mana pun.. layan aku dekat orang.. ! aahahha.. tapi syukur sangat2.. banyak-Banyak soalan ,ada sikit-sikit je bluurrr.. ( fikir positif ) ...
tapi aku bertawakal je la apa yang aku buat.. PEjam ceik ,pEjam celik kemarin tamat sudah aku conteng helaian kertas putih tepat jam pukul 5 petang.. aku sukew sangat woah !

tapi aku sedih giler r bile tamat sudaa peperiksaan SPM.. masing-masing buat hal sendiri.. tanpa ada keluh kesah.. diorang stedy jaa horray kemarin , aku pun turut sama berembira.. telatah geng-geng aku memang melucukan.. abis exam,terus conteng baju dengan tandatangan di baju masing-masing.. melompat,macam-macam... wahh ! sukew gile abis bergelar pelajar sekolah.. ! Kini tema 2 (SMK TENGKU MAHMUD 2) menjadi kEnangan dari tahun 2007-2011 ! 5 tahun berlalu pergi.. tahun akan datang akan terus menjelma.. ~
kenangan Manis bersama kawan + guru macam2.  .bergurau dengan kawan,usik-usik cikgu.. wah. itu membuatkan aku terpikir tak mahu keluar dari seKolah tu..Aku terhutang budi terhadap kawan-kawan dan guru yang aku sayang n yg aku sanjung selama ni.. aku usik. macam.2.. hehe. tapi nasib Tak menyebelahi aku,aku terpaksa keluar dari sekolah itu.. tapi TEMA 2 tetap dihatiku.. :)

Dah-dah aku tak mahu ungkit-mengunkit balik kisah yang berlalu , akan ku tingkatkan usaha aku untuk masa depan yang akan datang.. amin.. semoGa cita-cita aku capai,insyallah.. amin.. !

Kenangan terindah





Tiada ulasan:

Catat Ulasan