Followers

03 Disember 2011

Perkenalan seseorang wanita.. !!

 
Love u


Ehem2.. Assalamualaikum pembuka bicara,bicara yang terindah dalam semua kata.. kata yang manis dari hati yang seikhlas lubuk hati yang dalam.. mungkin,kata-kata ini membuat anda terasa begitu terindah..

bicara aku di sini untuk meluahkan rasa hati Seorang lelaki yang berjumpa seorang perempuan yang baik dengan aku masa sekolah rendah.. Tak da la Baik sangat dengan aku,kawan rapat masa stady dulu dolu laa kira..
Tadi aku ajak MOM aku teman aku jalan-jalan kat bandar,aku ajak jalan sebab ada makna,mak na aku ,aku boring duk saje-saje goyang kaki.. aku tak best la kalau cuti je,duk rilex.. memboringkan.. cara aku,kalau cuti enjoy la,pergi jalan-jalan,ambik gamabr sini sane,pergi berkelah dLL.. al-maklumla,aku seorang penghibur,kalau ada masalah ape pun,aku tak kan ada perasaan yang boleh mengubah air muka aku sendiri bahkan aku rela rasa happy walaupun aku dilanda musibah yang agak teruk.. oke la kan.. tak menyusahkaN orang je.. haha oke-oke,sambung cite aku tadi. hahah !

aku ajak MOM aku jalan-jalan,singah sini-sana,masuk kedai tu,keluar kedai ni (hebat kan) hahaha.. tapi aku ajak plak MOM aku pegi masuk pasaraya,waaa,masuk pasaraya kes saje je nak ambik ECON yang agak menyejukkan badan.. hehe.. sambil tu,tengopk-tengok makanan ringan.. MOM aku duk tengok hangbag,aku duk tunggu je,tetiba mUncullah seorang perempuan tersengih-sengih tengok aku,Pakai tudung macam orang alim laa,pakai baju kurung je.. hahaha.. tapi pakai spek.. tetiba datang dekat aku,tersengih-sengih.. aku berfikir juga,gile ke budak ni tersengih-sengih dekat aku.. sewel betoi r.. last-last aku fikir,macam aku pernah nampak budak perempuan ni. .aku pun teringat la,rupenye kawan aku masa sekolah rendah dulu..

Lama dah aku tak jumpa dia,5 tahun dah,sejak abis UPSR aku terus berpecah mengikut keinginan masing-masing,tak ape la,itu adab belajaran,kemahiran masing-masing... dia pun tengur aku,duk mane skrang? aku cakap la duk TENGKU MAHMUD 2, pastu aku tnye dia balik, dah belajar mane skrang? dia ckp orang belajar SEKOLAH WATANIAH,kire sekolah arab r.. pastu dia tanye,abis bile exam? aku pun cakap,exam dah abis dah.. khamis ari tu.. dia ckp,orang selasa ni exam,ambik PA.. wah.. ! dia tergesa-gesa naik tangga.. aku pun wat tak tau je,ikot MOM aku cari barang.. hahaha ! 3 minit je kot jumpa.. hahah. .biarkan lah,baru je aku nak mintak FB,dia dah cabut lari.. hahaha.. mungkin dia nak bali kasrama kot cepat tu..

aku pun jalan balik ,masa jalan ngan MOM aku tu,tengok orang duk belari-lari atas jalan raya macam kejar penjahat,.. aku ingat ape la.tengok memang kejar penjahat betoi r. rupenya ada 2 orang polis duk jaga.. ahha ! aku n MOM aku terus jalan,buat pew aku layan diorang,nanti tak pasal-pasal aku kena.. macam PEPATAH bercakap seperti ni KALAU TAKUT DILAMBUNG OMBAK,JANGAN BERUMAH DI TEPI PANTAI ..mungkin pepatah ni boleh diambil iktibar,supaya implikasinya tidak terkena kepada kita.. !

Sekian .... wasalam.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan