Followers

13 Oktober 2011

14 nov 2011

Today 13 oktober 2011.. tinggal brapa hari lagi ?????
Aku sebenarnya ternanti-nanti , tertanya-tanya , bilakah 14 nov 2011 akan tiba? Tapi mesti korang x tau an 14 nov tu tarikh ape.. ahahhaha.. Tapi sape yang ambIk SPM tahun ni mesti tahu tarikh keramat tu.. mungkin ada lagi pelajar-pelajar yang belum bersedia untuk menghadapi semua cabaran tu.. mungkin diorang anggap SPM itu susah gile2 la.. tapi orang kata susah-susah dahulu,senang-senang kemudian.. Mybe ayat tu boleh diambil iktibar tuk SPM candidate... thatever la sape yg x mau ambil SPM ni kan.. ape yg korang tahu,SPM ni penentu masa depan korang termasuk masa depan aku jgk,bcoz aku pn calon SPM.. semua orang nervous bile keluar saje soalan pasal SPM.. kalau tak silap aku la,SPM tinggal beberapa hari lagi mybe 1 bulan je lagi.. aku pn tak tahu nak baut cam ne,aku just bukak buku,baca sepintas lalu,buat latihan.. selagi aku boleh,selagi tu aku buat. mungkin korang nak jugak capai cita-cita korang selama ni.. ada yg cita-cita nk pergi sambung bljar at UK,MESIR ,or nk cri pendidikan whtever la kan.. itu hak korang tuk cpai cita-cita korang.. 

NOW sek aku sekarang sibuk dengan peperiksaan akhir tahun tuk budak form4,form2, n form1.. diorang pun berdebar jugak nak tempuh hari hari peperiksaan ni,tp redha je la kan.. peperiksaan tetap berjalan seperti biasa.. setiap sekolah wajib la ada peperiksaan tuk menentukan tahap kepandaian seseorang murid.. naik turun kelas ape.. hhahaahah... tapi budax PMR dah happy dah skrang. .diorang rilex je.. main FACEBOOK,TWITTER,YM,MYSPACE whtever la.. mmg seronok tgok diorang.. aku rase nk join je. .ahha ! tp saBOR-sabor je.. lepas SPM,nk main,main lah. x da orang layan la.. ahha ! awat mlm ni aku ulas panjang je.. ahha ! idea datang bertimbun-timbun daaa.. ! :) what u say for me? 


so sekarang,bermula dari sekarang.. dalam masa 30hari dari sekarang.. pecutan terakhir bermula dari sekarang.. semoga kita smua akan berrada dalam keadaan tenang untuk menjawab peperiksaan SPM nnti.. insyalllah,allah itu maha pengasih dan penyayang.. berdoalah.. agar kita diberkati,disangjungi,dikasihi oleh allah.. insyllah,kita akan berjaya.. aminn.. :) don't give up .. hope u all success in examniantion .. ! hooho ! bla bla bla bla.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan